قرعه کشي مرحله نهايي مسابقات قهرماني جوانان آسيا پيش از ظهر امروز در شهر دبي امارات برگزار شد که بر اساس آن تيم ايران در گروه A با تيم‌هاي امارات، ژاپن و کويت همگروه شد.

مراسم قرعه کشي مرحله نهايي مسابقات فوتبال قهرماني جوانان آسيا 2012 امارات که انتخابي مسابقات جام جهاني جوانان 2013 ترکيه است پيش از ظهر امروز يکشنبه در امارات برگزار شد.

در اين مراسم که اکبر محمدي سرمربي تيم جوانان کشورمان در آن حضور داشت تيم ايران در گروه A با تيم‌هاي امارات، ژاپن و کويت همگروه شد.

بر اساس قرعه‌کشي انجام شده، گروه‌ بندي مرحله مقدماتي اين مسابقات به شرح زير است:

گروه A: ايران، امارات، ژاپن و کويت

گروه B: کره‌ شمالي ، چين، تايلند و عراق

گروه C: کره‌ جنوبي، ازبکستان، ويتنام و اردن

گروه D: استراليا، عربستان، سوريه و قطر

تيم فوتبال جوانان ايران در روز سوم نوامبر(سيزدهم آبانماه) به مصاف ژاپن مي‌رود، روز پنجم نوامبر(پانزدهم آبانماه) با امارات ميزبان مسابقات روبرو خواهد شد و روز هفتم نوامبر(هفدهم آبانماه) آخرين ديدارش در مرحله گروهي را برابر کويت انجام خواهد داد.مجيد جلالي سرمربي فصل پيش تيم فوتبال فولاد خوزستان عصر روز شنبه با حضور در محل باشگاه، ضمن انجام تسويه حساب اداري و انجام امور مربوط به اداره دارايي، از مسئولان باشگاه خداحافظي کرد تا بصورت رسمي از اين تيم اهوازي جدا شود.

پس از جدايي جلالي، قرار است روز پنجشنبه هفته جاري نشست هيئت مديره باشگاه فولادخوزستان برگزار شده و مديران اين باشگاه در مورد اينکه مربي خارجي و يا داخلي جانشين مجيد جلالي شود، بحث و تبادل نظر کنند.

بر پايه اين گزارش، در اين نشست در مورد برنامه‌هاي آينده باشگاه و جذب نفرات جديد نيز تصميم گيري شده و وضعيت بازيکنان فعلي اين تيم هم براي ادامه همکاري مشخص خواهد شد.

تيم فوتبال فولادخوزستان در فصل جاري رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور با کسب 40 امتياز در جايگاه چهاردهم جدول رده‌بندي اين مسابقات قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا